We vinden het positief dat je bezig bent met SEO (Zoekmachine Optimalisatie). Heel wat bedrijven of websites hechten hier geen belang aan. De volgende vraag is dan: SEO uitbesteden of zelf doen? Beiden hebben hun voor- en nadelen.
SEO uitbesteden
Kies je ervoor om je SEO uit te besteden, dan ga je in zee met een SEO bureau. Die SEO specialisten met kennis zaken zullen je website of webshop grondig analyseren (of auditen) & een prioriteitenlijst opstellen.
Net zoals bij WebInsight kan je kiezen voor een SEO abonnement. Een vast maandelijks bedrag om onze SEO specialisten jouw website te laten verbeteren!
Redenen om je SEO uit te besteden
Het is helemaal niet vreemd om je SEO taken uit te besteden. Meer en meer ondernemers kiezen voor een specialist ter zake. Een welbekende gezegde ‘schoenmaker blijf bij je leest’. Met andere woorden, focus op waar je goed in bent.
Beter resultaat met minder inzet
Heb je (nog) geen kennis van zoekmachine optimalisatie maar wil je het toch zelf doen? Dan ga je veel meer investeren dan wanneer je ervoor kiest om je SEO uit te besteden.
Focus op wat belangrijk is
Een website of bedrijf runnen is meer dan alleen SEO toepassen (behalve als SEO bureau dan).
Een freelance SEO specialist nodig?
Op zoek naar een freelance SEO specialist? Contacteer ons vrijblijvend. We helpen graag je vindbaarheid van je website te verbeteren & je rankings te laten stijgen.
SEO zelf doen
Het is perfect mogelijk om zelf in te staan voor zoekmachine optimalisatie van jouw webshop of website. Hiervoor heb je natuurlijk wel de nodige kennis van zoekmachine optimalisatie nodig.
Zelf de nodige kennis opdoen voor SEO? Lees dan zeker één van de beste SEO boeken.
Conclusie: SEO uitbesteden of zelf doen?
Als je over de nodige SEO kennis beschikt, dan is het zeker haalbaar om zelf je website te optimaliseren voor zoekmachines. Heb je geen kennis of geen tijd? Kies er dan voor om je SEO uit te besteden. Bvb door ons SEO abonnement voor een vast maandelijks bedrag.